FAQ

 

Jak poznám zda je zboží skladem a ihned k odeslání?

Všechny produkty, které u nás najdete jsou skladem. Pokud si vyberete on-line převod nebo platbu na dobírku jsou ihned k odeslání. 


 

Neprošla mi platba přes GoPay jak dále postupovat?

V tomto případě je nutné poslat platbu převodem na účet. Jako variabilní symbol uveďte číslo vaší objednávky.

Pokud jste z České republiky, pošlete platbu na účet: 115-4048510227/0100 (zboží odesíláme ihned po obdržení peněz)

Pokud jste ze Slovenska pošlete platbu na účet: 2501411982/2010 (jedná se o EUR účet, takže zde nemáte žádné poplatky za zahraniční platbu)

IBAN: CZ1920100000002501411982, BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX


 

Mohu si zboží někde osobně vyzvednout?

Bohužel ne. Osobní vyzvednutí není aktuálně možné.


 

Kam zaslat zboží zpět pokud mi nesedí nebo jej potřebuju vyměnit?

V případě výměny či vrácení prosím postupujte podle návodu, který najdete TADY.

 


Zmýlil jsem se. Můžu si upravit objednávku?


Pokud jste se spletli a potřebujete svou objednávku změnit, upravit nebo stornovat kontaktujte nás na info@proprcky.cz nebo telefonickém čísle +420 734 577 835. Rádi vám s vaší objednávkou pomůžeme.