FAQ
Jak poznám zda je zboží skladem a ihned k odeslání?
Všechny produkty, které u nás najdete jsou skladem. Pokud si vyberete on-line převod nebo platbu na dobírku jsou ihned k odeslání.
Neprošla mi platba přes GoPay jak dále postupovat?
V tomto případě je nutné poslat platbu převodem na účet. Jako variabilní symbol uveďte číslo vaší objednávky.
Pokud jste z České republiky, pošlete platbu na účet: 115-4048510227/0100 (zboží odesíláme ihned po obdržení peněz)
Pokud jste ze Slovenska pošlete platbu na účet: 2501411982/2010 (jedná se o EUR účet, takže zde nemáte žádné poplatky za zahraniční platbu)
IBAN: CZ1920100000002501411982, BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX
Mohu si zboží někde osobně vyzvednout?
Bohužel ne. Osobní vyzvednutí není aktuálně možné.
Kam zaslat zboží zpět pokud mi nesedí nebo jej potřebuju vyměnit?
V případě výměny či vrácení prosím postupujte podle návodu, který najdete TADY.
Zmýlil jsem se. Můžu si upravit objednávku?
Pokud jste se spletli a potřebujete svou objednávku změnit, upravit nebo stornovat kontaktujte nás na info@proprcky.cz nebo telefonickém čísle +420 734 577 835. Rádi vám s vaší objednávkou pomůžeme.