Časté dotazy

 

Jak poznám zda je zboží skladem a ihned k odeslání?

Všechny produkty, které u nás najdete jsou skladem. Pokud si vyberete on-line převod nebo platbu na dobírku jsou ihned k odeslání. 


 

Neprošla mi platba přes GoPay jak dále postupovat?

V tomto případě je nutné poslat platbu převodem na účet. Jako variabilní symbol uveďte číslo vaší objednávky.

Pokud jste z České republiky, pošlete platbu na účet: 115-4048510227/0100 (zboží odesíláme ihned po obdržení peněz)

Pokud jste ze Slovenska pošlete platbu na účet: 2501411982/2010 (jedná se o EUR účet, takže zde nemáte žádné poplatky za zahraniční platbu)

IBAN: CZ1920100000002501411982, BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX


 

Mohu si zboží někde osobně vyzvednout?

Bohužel ne. Osobní vyzvednutí není aktuálně možné.


 

 Kam zaslat zboží zpět pokud mi nesedí nebo jej potřebuju vyměnit?

V případě výměny či vrácení prosím postupujte podle návodu, který najdete TADY.

 

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení